5 دلیل برای ساخت وب سایت با استفاده از وردپرس
نوشته شده توسط : saeed

وردپرس چیست

وردپرس را می توان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان (CMS) دانست. امروزه تقریباً بیش از 38 درصد از وب سایت ها با وردپرس طراحی شده اند. استفاده از وردپرس رایگان و کاملاً قابل شخصی سازی است. اما آنچه باعث محبوبیت وردپرس می شود این واقعیت است که استفاده از آن بدون استفاده از دانش برنامه نویسی بسیار آسان است. احتمالا شما هم به دنبال یک شرکت طراحی سایت برای خود هستید و ممکن است نیاز به طراحی وب سایت در کرج و البرز داشته باشید. ما در این مسیر در کنار شما هستیم و به ما کمک می کنیم. حتی اگر نیاز به طراحی سایت در گرگان دارید ما به عنوان بهترین شرکت برنامه نویسی گرگان نیز فعالیت می کنیم.

 

 

5 دلیل برای ساخت وب سایت با استفاده از وردپرس

احتمالاً از خود می پرسید که چرا در میان چندین سیستم مدیریت محتوا بسیاری از وردپرس استفاده می کنند. در این مقاله ما به شما 5 دلیل برای استفاده از وردپرس را آورده ایم.

 

یک بستر محبوب

در حال حاضر ، وردپرس شماره یک در سیستم مدیریت محتوا است.  نرم افزار ساخت وب سایت در اینترنت. علاوه بر این ، شما به پیشرفته ترین ابزارها و گزینه های طراحی دسترسی پیدا می کنید که به شما کمک می کنند وب سایت خود را مطابق با موارد دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

 

وردپرس رایگان است.

وقتی می گوییم وردپرس رایگان است ، به این معنی است که هنگام ایجاد وبلاگ یا وب سایت خود با قابلیت های بی شماری ، بارگیری ، نصب ، استفاده و تغییر رایگان است. با این حال ، هنوز مجبور به خرید یک نام میزبان و دامنه خواهید بود. اما حتی با وجود آن ، بسیار مقرون به صرفه است.

 

سفارشی سازی

وردپرس تم ها و گزینه های پلاگین بی شماری را در اختیار شما قرار می دهد تا وب سایت یا وبلاگ خود را متناسب با نیاز خود سفارشی کنید. سفارشی سازی به شما امکان کنترل کامل بر طراحی وب سایت شما را می دهد.

 

وردپرس امنیت را جدی می گیرد.

با ذخیره اتوماتیک، در کار شما صرفه جویی می کند. اما این مسئله به اندازه امنیت وب سایت شما یک مشکل جدی نیست. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا بسیار امن و ایم است تنها به این دلیل که به طور مداوم در حال بروزرسانی است و همین امر سبب می شود امنیت وب سایت بالا برود. جدا از بروزرسانی های خودکار وردپرس افزونه های مختلفی برای محافظت از وب سایت شما ارائه کرده است.

 

موبایل پسند و واکنش گرا

وردپرس می تواند با سهولت و به آسانی به شما در ایجاد یک وب سایت مناسب برای موبایل کمک کند. تمام آنچه از طرف شما لازم است ، چند کلیک برای واکنش گرایی است. هیچ نیازی به استفاده از هیچ پلاگین یا افزونه اضافی برای آن نیست. واکنش گرایی یک ویژگی اساسی است زیرا بیش از 50٪ از ترافیک از طریق تلفن همراه حاصل می شود.




:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: